KAHVE SEVERLER DİKKAT!
İnanması güç ama kahve insanı delirtiyor!
Araştırmacılar, günde 7 bardaktan fazla kahve içen insanlarda halüsinasyon görme riskinin arttığını bildirdi. Durham Üniversitesi'ndeki araştırmacılar, fazla kahve içen sağlıklı insanların hayal görebileceklerini ve aslında var olmayan sesler duyabileceklerini belirtti. Araştırma, 219 üniversite öğrencisi üzerinde yapıldı.
Gün içerisinde sürekli kahve içen öğrencilerin hayali ses ve görüntüler nedeniyle sıkıntı yaşadıkları ortaya çıktı. 7 bardaktan fazla kahve tüketen öğrencilerde halüsinasyon görme ihtimalinin, 3 kat arttığı tespit edildi
bizimkocaeli
Haber Hakkında Görüş ve Yorumlar (0)